Детейлінг — комплекс операцій з ретельного та повного догляду за автомобілем.
Детейлінг включає в себе:
Однією з основних причин поганого виду авто є неякісні мийки. Брудні губки та ганчірки «малюють» на поверхні кузова, а агресивна хімія (яка, до речі, часто роз'їдає пластик) не виконує своїх функцій. В результаті, після таких мийок автомобіль втрачає свою вишуканість та привабливість.
На багатьох мийках та СТО Києва вже пропонують таку послугу, як полірування авто. Дешево й сердито! Машина чудово виглядає! Тільки після першого ж миття на кузові «спливають» кругові подряпини від полірувальної машини та голограми, а в багатьох місцях залишається паста, яку ще й не так просто прибрати.
Крім того, полірування теж буває різним. Якщо використовують грубі абразиви – найпростіший спосіб усунути дефекти, то від шару лаку скоро нічого не залишиться. Наш метод відновлення лакофарбового покриття є абсолютно безпечним. Наша технологія ґрунтується на властивості плинності лаку. Ми не «зрізаємо» подряпини, а «заплавляємо»! Як доказ ми вимірюємо товщиноміром шар лаку до і після виконання робіт. Рекомендуємо після відновного полірування захистити кузов одним з нанопокриттів або захисною плівкою.
Для досягнення найкращих результатів потрібен не лише час, витрачений на роботу з автомобілем. Насамперед, важливі досвід та знання майстрів, а також освітлення та чистота приміщення, де проводяться роботи. Ми не просто відновлюємо лакофарбове покриття, а й доводимо його до досконалого, сліпучого блиску. Багато автовласників стверджують, що таким своє авто вони не бачили навіть, коли забирали його із салону.
Нанопокриття не лише надасть більш глибокого блиску автомобілю, а й захистить його від дрібних подряпин та агресивного навколишнього середовища. Нанопокриття має чудові гідрофобні властивості: не затримує воду, відштовхує пил і бруд.
Безпечне полірування кузова автомобіля насамперед залежить від досвіду та кваліфікації майстра. Ми не «зрізаємо» шар лаку, максимально зберігаючи його товщину. Полірування кузова, деталей салону, фар, стекол та дисків — комплексний дітей та захист автомобіля.
Захисна плівка нового покоління не боїться дії гравію, піску, легких ДТП. Важливою властивістю нової плівки ефект самовідновлення. Невеликі пошкодження, подряпини видаляються гарячою водою (60°C) або на яскравому сонці. Товщина плівки в 5 разів перевищує товщину шару лаку.
Останнім часом на ринку з'явилося багато різних засобів для захисту кузова автомобіля. Гучні назви та декларовані свійста вносять сумбур у голови не лише автолюбителів. Що ж насправді відбувається у такому маленькому масштабі?
Згодом пластик дряпається, мутніє та погіршуються як естетичні, так і функціональні властивості. Полірування фар відновить початкову прозорість та блиск. Після полірування радимо заламінувати фари або поклеїти на них бронеплівку.
Скло — один із найскладніших об'єктів для полірування. Дуже тверде і водночас тендітне, воно потребує чимало часу на відновлення. Полірування скла видаляє подряпини, які «не чіпляються нігтем».
Відновлювальне полірування кузова усуває більше 95% всіх подряпин. В результаті полірування забираються мікротріщини фарби, подряпини, поверхня надійно закривається захисним шаром, що заповнює дрібні нерівності та «пори» фарби, зберігаючи не тільки блиск авто, але й продовжуючи життя його лакофарбовому покриттю.
Твердий лак на німецькому кросовері Porsche Cayenne має в середньому товщину 130 мкм. Перед нами стояло завдання не тільки безпечно прибрати подряпини та відновити блиск, а й захистити ЛФП. Тому після полірування на кузов було нанесено нанопокриття. — рідке скло.
Перше, на що дивиться покупець при покупці автомобіля — його зовнішній вигляд. Недарма кузов вважається найдорожчою частиною. Передпродажна підготовка дозволяє забезпечити кращий товарний вигляд автомобіля, і, відповідно, збільшити його вартість.
Шуми (вони ж звуки) в автомобілі можуть з'являтися як усередині, так і зовні. Внутрішні шуми - скрипи виникають, в основному, від тертя робітників салону один об одного. Зовнішні шуми можуть бути викликані як вібрацією самого кузова – шуми, що резонують, так і джерелами ззовні.
Словосполучення саме говорить про себе. Якщо у Вас є рояль, тоді, напевно, розумієте про що мова. Справа в тому, що чорний колір вважається найдорожчим і екстравагантним. А коли його посилюють глибокою лінзою, він спричиняє ейфорію.
Згодом гелькоут втрачає еластичність, з'являються тріщини та бульбашки. Під впливом води покриття корпусу судна зношується. Своєчасно зроблена профілактика дозволить уникнути несподіваних неприємностей, а також допоможе значно продовжити термін експлуатації вашої техніки.
Кузов — найдорожча частина автомобіля. Природно, що дбайливий догляд за кузовом визначає як технічний стан автомобіля, його функціональність, а й формує ціну на машину.
Полірування дисків за німецькою технологією Rosler дозволяє досягти якості блиску, який практично не поступається хромом. Основний процес обробки дисків відбувається на галтувальному обладнанні. За рахунок вібраційно-поступальних рухів абразив рівномірно ...
Ceramic Pro 9H — нанопокриття останнього покоління захисту кузова від пошкоджень та впливу навколишнього середовища. Завдяки своїй хімічній формулі та високому ступеню очищення нанопокриття можна наносити до 10 шарів. Кожен додатковий шар додає глибину блиску та твердість ЛФП..
Будь-які, навіть незначні механічні пошкодження та подряпини, пошкодження поверхні автомобіля, нерідко викликають у автомобілістів засмучене почуття. Набагато образливіше, коли такі проблеми виникають не з власним автомобілем, а з машиною, взятою напрокат.