Фарбування авто

Кузов — найдорожча частина автомобіля! Від зовнішнього вигляду авто залежить його вартість. Тому досконалі форми кузова варто підкреслити насиченим кольором і глибоким блиском. Адже лакофарбове покриття виконує не тільки захисну, а й естетичну функцію. Для фарбування кузова ми використовуємо лише найкращі лакофарбові матеріали PPG, Glasurit, Spies Hecker.

Якісне фарбування кузова

Технологія ЯКІСНОЇ фарбування кузова автомобіля полягає в ПОВНІЙ заміні лакофарбового покриття. Таким чином, ми можемо дати не лише тривалу гарантію на наші роботи, а й зберегти заводську товщину лакофарбового покриття. Фарбування «під прилад» — складний технологічний процес, оскільки необхідно досягти надточної товщини кожного шару ЛФП.


Подаруйте другу молодість Вашому автомобілю!

Ми виконуємо кузовні роботи будь-якої складності під ключ:

  • повне фарбування авто;
  • відновлення геометрії кузова;
  • технічне фарбування, напилення герметиків;
  • антикорозійні покриття;
  • цинкування кузова та деталей;
  • заміна кольору вашого автомобіля;
  • локальне фарбування авто;
  • фарбування навісних деталей автомобіля;
  • фарбування колісних дисків;
  • фарбування супортів автомобіля;
  • виготовлення деталей з металу та пластику;
  • реставрація кузова;
  • рихтування будь-якої складності;
  • напилення металів;
  • бляшані роботи будь-якої складності;
  • ремонт кузовних частин;
  • підбір та встановлення нових деталей;
  • заміна скла;
  • ремонт пластику;
  • полірування кузова;
  • нанесення захисних покриттів;
  • поклейка захисної плівки.

Підготовка, скрупульозність, удосконалення - ключі до досягнення високих результатів в естетиці автомобіля. Не можна досягти добрих показників, якщо ретельно не підготувати поверхню кузова і не виконати послідовно всі етапи робіт.


Лаки та фарби

Чем красят авто?

Система заводського лакофарбового покриття автомобіля включає нанесення декількох шарів. Першим іде первинний антикорозійний захисний ґрунт, який наноситься електростатичним способом. Потім ґрунт наповнювач, який вирівнює всі дрібні нерівності. Фінішне покриття складається з базового пігментного шару та прозорого шару лаку. Він забезпечує захист бази, довговічність, стійкість до хімії та механічних впливів. Лак захищає фарбу від вицвітання, що викликається ультрафіолетовими променями сонця, надає їй блиску та глибини.

На початку 2000-х компанія Мерседес створила поліуретановий лак з покращеною стійкістю до механічних пошкоджень. В основі лежить технологія лаку, яку компанія PPG застосовувала для лакування дерев'яних підлог. Якісний блиск і підвищена стійкість абразивна цього покриття були отримані введенням наночастинок діоксиду кремнію (SiO2). Це своєрідний модефікований поліуретановий лак. Він стійкий до появи сколів і подряпин, має здатність самостійно відновлюватися від дрібних поверхневих подряпин у процесі подальшого нагрівання поверхні.

Рихтування кузова

Рихтування кузова

Рихтування — процес відновлення деформованих металевих поверхонь кузова автомобіля. Порушення геометрії кузова та сильні ушкодження внаслідок ДТП відновлюється на стапелі. Перекоси кузова виправляються відповідно до заводських креслень та схем.


Захист металів від корозії

Захист металів від корозії

Корозія — це руйнування металу чи сплаву внаслідок його окислення під впливом довкілля. Найбільше корозії піддаються кузовні елементи автомобіля (особливо зварювальні з'єднання). Корозія не тільки послаблює метал, а й може спричинити руйнування кузова.


Реставрація авто

Реставрація авто

Поганий стан кузова зовсім не говорить про те, що йому ухвалено остаточний вирок. Реставрацією називається комплекс ремонтно/виготовлювальних процесів для відновлення початкових форм та функціональних характеристик автомобіля.


Цинкування кузова

Оцинковка кузова

Найпоширенішим способом захисту металів від корозії є цинкування, що дає найбільш тривалий - 25-30 років захист. На повітрі цинк покривається тонкою оксидною або карбонатною плівкою, яка захищає залізо від взаємодії з довкіллям.


Пайка MIG

MIG-пайка кузова

Процес паяння не руйнує цинковий захисний шар і тим паче метал. MIG-пайка відбувається при нижчій температурі плавлення припою — приблизно 900°C. Крім того, мідна пайка має відмінні антикорозійні властивості.




Виготовлення/відновлення деталей з металу

У разі пошкодження (корозія, дтп) оригінальних деталей (і їх не можна придбати) ми виконуємо ізолювання нових. Попередній макет створюється на основі 3D. Надалі модель використовується для виготовлення матриць і пуансонів кузовних деталей. Деякі комплектуючі друкуються на 3D-принтері. Нові деталі ми формуємо зі сталі та алюмінію. Для моделювання використовуються 3D-сканер та креслення деталі. Деталь формується холодним штампуванням за допомогою матриці та пуансону. Після формування деталь проходить ультразвукову (щоб зняти напругу на поверхні) та антикорозійну обробку.

Головні переваги 3D-моделювання:

  • тривимірна візуалізація деталі;
  • аналіз поверхневого натягу та деформації металу;
  • опції для створення прес-форм, штампів та порожнин;
  • зручний реверсивний інжиніринг;
  • сумісність з виробничим обладнанням ЧПУ.

Виготовлення деталей із пластику.

виготовлення формиДля ремонту або виготовлення найчастіше використовують склопалстик. Склопластик – досить міцний матеріал, який складається із скловолокна, просоченого смолою. Розрізняють кілька видів склопластику на кшталт смоли, яка їх просочує. Завдяки скловолокну деталь набуває достатньої міцності. Прототипи деталей виготовляються із пластиліну або моделюються в 3d.

Точний підбір фарби

З часом відтінок лакофарбового покриття може дещо змінитися, стати світлішим під дією ультрафіолетових променів та кліматичних факторів. Для того щоб отримати необхідний колір, колорист полірує невелику ділянку кузова (потрібно видалити оксидний шар, що змінює відтінок), а потім зіставляє базовий колір з тим відтінком, який має покриття в даний момент. Кожен код кольору, вказаний виробником, має кілька додаткових відтінків і колорист, порівнюючи базовий та наявний кольори, вибирає відтінок згідно з палітрою. Відтінок підбирається під контролем освітлення різного спектра. Після цього дані вводяться до комп'ютера, який виготовляє формулу фарби потрібного кольору.

Колірна гамма кузова соверменного автомобіля насичена величезною кількістю пігментів, перламутрів та ксераликів. Завдяки об'ємній структурі пігменту автомобіль набуває більш глибокого, яскравого кольору. При додаванні в матеріал, що фарбує металіка, переливання відбувається тільки в одній площині, при нанесенні перламутру — у двох, а якщо застосовується технологія фарбування ксераликом, то поверхня почне переливатись у чотирьох площинах.

Тому особливу важливість слід приділити точному підбору кольору. Кожен сучасний автомобіль має код, за яким спочатку визначається формула кольору. Однак цього недостатньо, тому що кожен автомобіль унікальний, і кольором теж. Для більш точного підбору кольору експерти використовують спектрофотометр, але прилад дає похибку. Точнішу формулу підбирають після комп'ютерного аналізу кольору під мікроскопом.


Фарбування кузова авто

фарбування кузова авто Процес підготовки деталей до фарбування є більш трудомістким та відповідальним. Деталі з металу проходять антикорозійну обробку. Для деталей із пластику використовується адгезійний праймер. Спочатку, відновлюється геометрична форма, оскільки після жерстяних робіт залишаються сліди рихтування - маленькі вм'ятини, подряпини, шорсткості. Підготовлену поверхню ґрунтують у кілька шарів та виготовляють під фарбування.

Багато сучасних автомобілів мають тришарове лакофарбове покриття червоного, синього, помаранчевого, жовтого, білого та інших кольорів. Для фарбування тришаровим перламутром деталей без відмінності в кольорі потрібно фарбувати велику за площею область. Плавний перехід нової фарби до оригінальної робить різницю у кольорі менш помітною.

Останніми розробками у галузі лакофарбових покриттів є фарби на водній основі. Органічна частина розчинника становить мінімум, який необхідний зв'язування частинок фарби. Власне функцію розрідження (для фарбування методом пульверизації) перебирає вода. Фарби на водній основі є безпечними для здоров'я та навколишнього середовища.

Поліровка

Завершальним етапом фарбування є полірування. Полірування надає лакофарбовому покриттю більш насичений глибокий блиск. Після полірування радимо захистити кузов нанопокриттям. Покриття додасть більш насиченого блиску і підвищить жорсткість ЛФП.


Який найкращий захист від корозії?

Захист від корозії металу в агресивному середовищі заснований на підвищенні корозійної стійкості самого металу та запобіганні контакту із середовищем за допомогою ізолюючого покриття. Найкраще з цим справляється Ceramic Pro 9H – надійний захист від корозії на 10+ років.


Полірування авто

Полірування авто

Безпечне полірування кузова автомобіля насамперед залежить від досвіду та кваліфікації майстра. Ми не «зрізаємо» шар лаку, максимально зберігаючи його товщину. Полірування кузова, деталей салону, фар, стекол та дисків — комплексний дітей та захист автомобіля.


ультразвукова обробка

Ультразвукова обробка

Ультразвук дозволяє зняти напруги з поверхні металу методом утворення «мікроребер жорсткості», що виникає під дією акустичної енергії. При ультразвуковому поверхневому зміцненні підвищуються мікротвердість та зносостійкість металу.


Ремонт алюмінія

Ремонт алюмінію

Використання алюмінію в автомобілебудуванні знижує вагу автотранспорту і при цьому це дуже міцний метал. Крім того, алюміній поглинає силу удару — деформації кузова при цьому розташовані в місці, де було завдано удару.


Напилення цинку

Технологічним проривом у сфері ремонту та відновлення металу стала технологія напилення. Оцинкування або цинкування — кращий захист металу та зварювальних з'єднань від корозії.


Лудіння кузова

Лудіння кузова

Лудіння — нанесення на поверхню металу шару олова або металу на його основі. Олов'яне покриття використовується для захисту металевих виробів від корозії. Його основні переваги — хороша адгезія та захист від корозії, а також легка оброблюваність.


Фарбування салона

Ремонт та фарбування салону

Ремонт та фарбування здійснюються із застосуванням систем Color Glo та Lederzentrum. Технологія дозволяє забезпечити високу якість ремонту салону автомобіля, кают яхт, катерів літаків. Після фарбування радимо захистити салон нанопокриттям.


Фарбування дисків

Фарбування дисків

Зовнішній вигляд авто на 30% залежить стану коліс. Перед фарбуванням, за потребою, проводиться ремонт. Диск рихтується, усуваються невеликі сколи, потертості та подряпини, а також проводиться зварювання аргоном.


Дослідження під мікроскопом

Полірування фар

Згодом пластик дряпається, мутніє та погіршуються як естетичні, так і функціональні властивості. Полірування фар відновить початкову прозорість та блиск. Після полірування радимо заламінувати фари або поклеїти на них бронеплівку.


Локальне фарбування

Локальне фарбування

Сучасні технології уможливили локальний ремонт та фарбування пошкодження авто. У багатьох випадках немає необхідності робити повне фарбування деталі – ми фарбуємо мінімальну зону пошкодження. Ми позбавимо Ваше авто як від дрібних подряпин-потертостей, так і серйозніших дефектів.


Усунення вм'ятин

Усунення вм'ятин

Трапляються випадки, коли немає необхідності фарбування. Вм'ятини без пошкодження фарбування можна витягнути, а подряпини заполірувати. Це заощадить не лише Ваш час, а й фінанси.


Дослідження під мікроскопом

Що таке детейлінг?

Детейлінг — комплекс операцій з ретельного та повного догляду за автомобілем. Спочатку детейлінгом називалася підготовка авто для участі на виставках (showcar). Незабаром до основних завдань детейлінг додався і захист — нанесення нанокераміки, поклейка захисної плівки і т.д.