Ультразвукова обробка металу

Кузов автомобіля зроблено в основному із сталі. Згодом метал втрачає свої первісні властивості (твердість та міцність). Крім того, вібрація та інші циклічні навантаження руйнують структуру металу. З'являється втома металу.

Втома металу — ослаблений стан (структура), що викликається постійною напругою, зносом та/або іншими навантаженнями. Зрештою, це призводить до руйнування під напругою.

Напруги в металах утворюються також у місцях зварювального з'єднання (особливо після ремонту). Структурні зміни (короблення) відбуваються внаслідок нагрівання основного та наплавленого металів. Внаслідок цього, внутрішні напруження сприяють деформації та/або руйнуванню зварного виробу.

Для усунення залишкової напруги з кузова та інших деталей авто застосовують ультразвукову обробку. Ультразвук дозволяє зняти напруги з поверхні металу методом утворення «мікроребер жорсткості», що виникає під дією акустичної енергії. При ультразвуковому поверхневому зміцненні підвищуються мікротвердість та зносостійкість металу. Також високі частоти використовуються для виявлення тріщин усередині металу.


Реставрація авто

Реставрація авто

Поганий стан кузова зовсім не говорить про те, що йому ухвалено остаточний вирок. Реставрацією називається комплекс ремонтно/виготовлювальних процесів для відновлення початкових форм та функціональних характеристик автомобіля.


Цинкування кузова

Оцинковка кузова

Найпоширенішим способом захисту металів від корозії є цинкування, що дає найбільш тривалий - 25-30 років захист. На повітрі цинк покривається тонкою оксидною або карбонатною плівкою, яка захищає залізо від взаємодії з довкіллям.


Напилення металів

Напилення металів

У процесі напилення потік дрібнодисперсних частинок металу осідає на поверхні, забезпечуючи надійний, неруйнівний контакт (порошковий метал). Основною перевагою технології напилення є висока продуктивність і низьке тепловкладання на оброблювану поверхню металу.


Ремонт алюмінія

Ремонт алюмінію

Використання алюмінію в автомобілебудуванні знижує вагу автотранспорту і при цьому це дуже міцний метал. Крім того, алюміній поглинає силу удару — деформації кузова при цьому розташовані в місці, де було завдано удару.


Захист металів від корозії

Захист металів від корозії

Корозія — це руйнування металу чи сплаву внаслідок його окислення під впливом довкілля. Найбільше корозії піддаються кузовні елементи автомобіля (особливо зварювальні з'єднання). Корозія не тільки послаблює метал, а й може спричинити руйнування кузова.


Напилення цинку

Технологічним проривом у сфері ремонту та відновлення металу стала технологія напилення. Оцинкування або цинкування — кращий захист металу та зварювальних з'єднань від корозії.


Лудіння кузова

Лудіння кузова

Лудіння — нанесення на поверхню металу шару олова або металу на його основі. Олов'яне покриття використовується для захисту металевих виробів від корозії. Його основні переваги — хороша адгезія та захист від корозії, а також легка оброблюваність.


Пайка MIG

MIG-пайка кузова

Процес паяння не руйнує цинковий захисний шар і тим паче метал. MIG-пайка відбувається при нижчій температурі плавлення припою — приблизно 900°C. Крім того, мідна пайка має відмінні антикорозійні властивості.



Дивіться всі роботи на G+