Догляд за кузовом

Кузов – найдорожча частина автомобіля. Природно, що дбайливий догляд за кузовом визначає як технічний стан автомобіля, його функціональність, а й формує ціну на машину. Наприклад, відновлення полірованих поверхонь корпусу автомобіля відразу підвищує вартість авто на 10-15%. Для покупця є важливим технічний стан транспортного засобу, проте зовнішній вигляд машини нерідко надає вирішальне значення щодо прийняття рішення.

Полірування не тільки підвищує блиск, але й зміцнює лак

Для запобігання передчасному зносу лакофарбового покриття необхідно регулярно проводити профілактичні заходи. Своєчасне усунення подряпин, ліквідація потертостей на кузові є обов'язковими, незважаючи на те, чи готуватися автомобіль до продажу, чи ні. Систематичний догляд та профілактика частин кузова транспортного засобу істотно впливають на рівень обслуговування автомобіля надалі.

Головним аспектом у проведенні профілактики кузова є регулярне миття транспортного засобу. Оптимальний варіант миття власної машини – відвідування автомийки, де в більшості випадків завжди є необхідні технічні пристрої та миючі засоби. Миття здійснюється струменем води, при цьому напір води має бути середньої сили. В іншому випадку, сильний струмінь може пошкодити цілісність покриття лакофарбового корпусу автомобіля. Слабкий натиск води навпаки, не в змозі видалити з поверхні кузова залишки солі і реагентів, що в'їлися. Використання в процесі миття машини проточної води запобігає механічному контакту залишків бруду твердих частинок з полірованою поверхнею.

Правило #1. Ніколи не мити автомобіль на щітках

Портальні мийки зі щітками – справжнісіньке зло для лакофарбового покриття кузова. Щітки дуже агресивно «миють» авто, залишаючи на кузові глибокі подряпини.

Правило #2. Для миття використовувати лише чисті матеріали

При миття транспортного засобу важливо пам'ятати про необхідність очищення від бруду важкодоступних, невидимих ​​ділянок корпусу. Колісні арки та днище, місця з найбільшим скупченням дорожнього бруду, тому найбільше схильні до корозії.

Профілактика кузова легкового автомобіля обов'язково включає очищення днища. Найкращим варіантом у цій ситуації стане використання пари, завдяки якому вдається досить легко видалити масивні напливи машинного масла, залишки дорожнього гудрону та наліт сажі. Така процедура зазвичай виконується в умовах станції технічного обслуговування. За бажання заощадити, подібні роботи можна виконувати самостійно, використовуючи миючі засоби автохімії та розчинники. Достатньо за допомогою губки та щітки нанести миючі засоби на поверхню днища, після чого змити піну струменем води.

Бруд не однорідний. Символічно забруднення, можна розділити на 4 види або шару. Кожен шар потребує особливого чищення. Верхній шар з органічних частинок і силікатів вважається брудом у звичайному його значенні і видаляється звичайною водою. Інший шар є хімічним з'єднанням з бітуму, асфальту - його подолати може тільки особливий автошампунь і очищувач. Третій шар з оксидів, що в'їдаються в лакофарбове покриття, а третій з продуктів на основі синтетичних смол. Останні шари можна усунути тільки полірувальними абразивними пастами або особливою хімією. Миття кузова класичним способом може видалити лише 2 верхніх шари.

Повністю відновити кузов до дзеркального блиску можна лише поліруванням з інструментом. Для захисту кузова рекомендуємо наносити нанопокриття.

Правило #3. Вчасно прибирати бітум, деревну смолу та сліди від птахів

Якщо не поспішати з видаленням таких забруднень (особливо для чорних кольорів), то згодом ніякий засіб не допоможе. Згодом забруднення проникають глибоко в лак, а нагрівання на спекотному сонці значно прискорює процес. Відбувається своєрідна дифузія, після якої повністю усунути слід ніяк не вдасться.

Додаткові заходи

Спочатку потрібно розуміти, де буде експлуатуватися автомобіль. Якщо за містом – рекомендуємо встановити антигравійну захисну плівку. Для більш досконалого блиску та тривалого захисту рекомендуємо нанопокриття.

Окрім догляду за кузовом автомобіля, до обов'язків власника також входить регулярна профілактика зливних жолобів на даху та дверних отворах. Рекомендуємо також регулярно проводити антибактеріальне чищення системи вентиляції.

Блеск Авто — вічна молодість автомобіля!


Дослідження під мікроскопом

Що таке детейлінг?

Детейлінг — комплекс операцій з ретельного та повного догляду за автомобілем. Спочатку детейлінгом називалася підготовка авто для участі на виставках (showcar). Незабаром до основних завдань детейлінг додався і захист — нанесення нанокераміки, поклейка захисної плівки і т.д.


Дослідження під мікроскопом

Полірування фар

Згодом пластик дряпається, мутніє та погіршуються як естетичні, так і функціональні властивості. Полірування фар відновить початкову прозорість та блиск. Після полірування радимо заламінувати фари або поклеїти на них бронеплівку.


Полірування кузова

Полірування кузова

Відновлювальне полірування кузова усуває більше 95% всіх подряпин. В результаті полірування забираються мікротріщини фарби, подряпини, поверхня надійно закривається захисним шаром, що заповнює дрібні нерівності та «пори» фарби, зберігаючи не тільки блиск авто, але й продовжуючи життя його лакофарбовому покриттю.


Чим краще захистити фари?

Чим краще захистити фари?

Секрет захисту антигравійної плівки полягає у її властивостях. Завдяки своїй еластичності, поліуретанова плівка поглинає руйнівну енергію каменів, що летять назустріч. Це дозволяє розподілити вплив від удару по більшій площі покриття, знижуючи точковий ефект.


Дзеркальне полірування дисків

Дзеркальне полірування дисків

Полірування дисків за німецькою технологією Rosler дозволяє досягти якості блиску, який практично не поступається хромом. Основний процес обробки дисків відбувається на галтувальному обладнанні. За рахунок вібраційно-поступальних рухів абразив рівномірно ...




Дивіться всі роботи на G+