Кузовний ремонт авто

Кузов – найдорожча частина автомобіля. Порушення геометрії кузова (наприклад, ДТП) погіршує як естетичні, і функціональні властивості. Від надійності кузова також залежить безпека. Для комплексного відновлення та довгострокової експлуатації автомобіля потрібно дотримуватися всіх етапів кузовного ремонту.

Терміни виконання кузовного ремонту включають: монтаж/демонтаж деталей, рихтування/заміну пошкоджених ділянок, слюсарно/зварювальні роботи, антикорозійну обробку, фарбування та полірування.

Рихтування будь-якої складності

У разі пошкодження (корозія, дтп) оригінальних деталей ми виконуємо виготовлення нових. Попередній макет створюється на основі 3D. Надалі модель використовується для виготовлення матриць і пуансонів кузовних деталей. Деякі комплектуючі друкуються на 3D-принтері. Нові деталі ми формуємо зі сталі та алюмінію. Для моделювання використовуються 3d-сканер та креслення деталі. Деталь формується холодним штампуванням за допомогою матриці та пуансону. Після формування деталь проходить ультразвукову (щоб зняти напругу на поверхні) та антикорозійну обробку.

Головні переваги 3D-моделювання:

PDR

Тут трапляються випадки, коли немає необхідності фарбування. Вм'ятини без пошкодження фарбування можна витягнути, а подряпини заполірувати. Це заощадить не лише Ваш час, а й фінанси.

Ремонт та фарбування пластику

Бампера нових авто виготовляються із пластику і ламаються найчастіше. Багато хто вважає бампера витратними матеріалами. У багатьох країнах Євросоюзу їх навіть не страхують, бо багато хто паркується «на звук». Ми дотримуємося іншої думки та якісно відновлюємо їхній первісний вигляд. Ремонт бамперів має сенс, коли пошкодження незначні:

Поліровка кузова — подаруйте другу молодість автомобілю!

Пластмасові деталі кузова відновлюються легше, ніж металеві. Пластик не піддається корозії, але, на жаль, часто ламається. Текстурний пластик не можна полірувати. Крім того, погана адгезія фарби з пластмасою робить деталі вразливішими, ніж металеві.

Молдинги, зовнішні дзеркала, елементи тюнінгу, бампера та інші пластикові деталі Ви можете пофарбувати у нашій студії. Деталі, виготовлені з пластмаси, мають свої властивості, тому потрібний індивідуальний підхід до фарбування. Для фарбування пластикових деталей використовуються звичайні фарби, але спеціальні грунтовки та шпаклівки.

Ремонт алюмінія

Ремонт алюмінію

Використання алюмінію в автомобілебудуванні знижує вагу автотранспорту і при цьому це дуже міцний метал. Крім того, алюміній поглинає силу удару — деформації кузова при цьому розташовані в місці, де було завдано удару.


Цинкування кузова

Оцинковка кузова

Найпоширенішим способом захисту металів від корозії є цинкування, що дає найбільш тривалий - 25-30 років захист. На повітрі цинк покривається тонкою оксидною або карбонатною плівкою, яка захищає залізо від взаємодії з довкіллям.


Напилення металів

Напилення металів

У процесі напилення потік дрібнодисперсних частинок металу осідає на поверхні, забезпечуючи надійний, неруйнівний контакт (порошковий метал). Основною перевагою технології напилення є висока продуктивність і низьке тепловкладання на оброблювану поверхню металу.