За термін служби кузов автомобіля піддається випробуванням різного характеру. Згодом шар лакофарбового покриття (ЛФП) зношується, покривається подряпинами та іншими дефектами. Доглянутий кузов не тільки помітний на дорогах, а й підвищує вартість автомобіля на 10-20%.
У кожного автомобіля без винятку є заводська шагрень, яка залежить від технології нанесення ЛФП. Шагрень це бриж на верхньому шарі лаку. По своєму вона чимось нагадує апельсинову кірку або волни. Після усунення шагрень кузов набуває дзеркального блиску. Але для її усунення необхідно рівномірно прибрати верхній шар (50-60%) лаку. Тому, ми рекомендуємо заклеїти захисною плівкою з максимальною прозорістю після полірування.
Відполіруємо 90-95% всіх подряпин!Відновне полірування необхідне в тому випадку, коли кузов автомобіля покритий безліччю подряпин та інших дефектів. Відновлювальна полірування авто проводиться в кілька етапів із застосуванням орбітальної та ексцентрикової полірувальних машинок. Процес полірування кузова займає в середньому 12-16 годин.
Прогрес не залишив поза увагою технологію полірування автомобілів. Величезна кількість паст, компаундів, силантів, восків та інших поліролей удосталь в Інтернеті. Чому? Кожен автомобіль індивідуальний! Це стосується і ЛФП, яке першим приймає він всі зовнішні чинники: хімію, уф, механічні " навантаження " . Немає єдино правильного алгоритму полірування лаку. Для кожного автомобіля потрібно підбирати свою систему та підхід.
Поліровка проводиться із застосуванням орбітальної та роторної полірувальних машинок. Ми використовуємо лише найкращі матеріали компаній Koch, Gyeon, Wurth, Mirka. Новинкою цього сезону відзначимо пасти Geyon, які містять частинки SiO2 — нанокераміки. Результатом полірування є глибший, насичений блиск.
Блиском (або глянцем) називається здатність поверхні відбивати світло. Добре відомо, що як би дбайливо не ставився водій до свого авто, старіння лакофарбового покриття не уникнути. При миття в поганих умовах по кузову розмазується бруд, що потрапляють на покриття пил і пісок надають абразивну дію, впливають на стан і іноді випадають кислотні опади, а також сіль, що зустрічаються на дорогах, і різні реагенти. Механічні та хімічні агресивні дії на кузов авто руйнує лакофарбове покриття. Пісок, кущі, сіль та інші фактори призводять до того, що кузов стає каламутним, з'являються подряпини. Колір тьмяніє, втрачається його глибина, насиченість. В результаті, лакофарбове покриття досить легко покривається мікротріщинами та видимими дефектами.
Нанокераміка — захисне покриття для автомобілів останнього покоління Захист нанокерамікою виконується з метою «законсервувати» кузов після полірування. Після кристалізації утворюється шар SiO2 — діоксиду кремнію (у народі — нанокераміка), який уберігає лакофарбове покриття від подальших негативних впливів навколишнього середовища. Нанокераміка взаємодіє з лаком на молекулярному рівні та утворює захисний шар кузова.
Багато хто вважає, що полірування — видалення верхнього шару ЛКП. Це погано, адже залишиться тонкий шар лаку та його легко зруйнувати. Тому деякі автолюбителі остерігаються подібних послуг. Дійсно, один із простих методів прибрати подряпину — «зрізати» її разом із шаром лаку.
Був дефекти та пошкодження, які можна відполірувати тільки із застосуванням абразивів. Але здебільшого в цьому немає потреби. Наша технологія роботи є абсолютно безпечною. Товщина шару лакофарбового покриття кузова становить 100 мкм. Ми не тільки масимально зберігаємо цей шар, але робимо його міцнішим! Технологія реставрації ґрунтується на властивості плинності лаку та можливості зміни його форми під тиском.
Підготовка, скрупульозність, вдосконалення — ключі для досягнення високих результатів в естетиці автомобіля. Не так важливо яка модна поліроль використовується або скільки її шарів нанесли на кузов. Не можна досягти добрих показників, якщо ретельно не підготувати поверхню кузова і не виконати послідовно всі етапи робіт.
Чому автостудія БЛЕСК АВТО?
Часті питання в розділі Питання-відповідь. Дивіться також 9 помилок полірування автомобіля.
Ceramic Pro 9H — нанопокриття останнього покоління захисту кузова від пошкоджень та впливу навколишнього середовища. Завдяки своїй хімічній формулі та високому ступеню очищення нанопокриття можна наносити до 10 шарів. Кожен додатковий шар додає глибину блиску та твердість ЛФП..
Згодом пластик дряпається, мутніє та погіршуються як естетичні, так і функціональні властивості. Полірування фар відновить початкову прозорість та блиск. Після полірування радимо заламінувати фари або поклеїти на них бронеплівку.
Детейлінг — комплекс операцій з ретельного та повного догляду за автомобілем. Спочатку детейлінгом називалася підготовка авто для участі на виставках (showcar). Незабаром до основних завдань детейлінг додався і захист — нанесення нанокераміки, поклейка захисної плівки і т.д.
Нанопокриття не лише надасть більш глибокого блиску автомобілю, а й захистить його від дрібних подряпин та агресивного навколишнього середовища. Нанопокриття має чудові гідрофобні властивості: не затримує воду, відштовхує пил і бруд.
Скло — один із найскладніших об'єктів для полірування. Дуже тверде і водночас тендітне, воно потребує чимало часу на відновлення. Полірування скла видаляє подряпини, які «не чіпляються нігтем».
Будь-які, навіть незначні механічні пошкодження та подряпини, пошкодження поверхні автомобіля, нерідко викликають у автомобілістів засмучене почуття. Набагато образливіше, коли такі проблеми виникають не з власним автомобілем, а з машиною, взятою напрокат.
Відновлювальне полірування кузова усуває більше 95% всіх подряпин. В результаті полірування забираються мікротріщини фарби, подряпини, поверхня надійно закривається захисним шаром, що заповнює дрібні нерівності та «пори» фарби, зберігаючи не тільки блиск авто, але й продовжуючи життя його лакофарбовому покриттю.
Кузов — найдорожча частина автомобіля. Природно, що дбайливий догляд за кузовом визначає як технічний стан автомобіля, його функціональність, а й формує ціну на машину.
Останнім часом на ринку з'явилося багато різних засобів для захисту кузова автомобіля. Гучні назви та декларовані свійста вносять сумбур у голови не лише автолюбителів. Що ж насправді відбувається у такому маленькому масштабі?
Твердий лак на німецькому кросовері Porsche Cayenne має в середньому товщину 130 мкм. Перед нами стояло завдання не тільки безпечно прибрати подряпини та відновити блиск, а й захистити ЛФП. Тому після полірування на кузов було нанесено нанопокриття. — рідке скло.
Перше, на що дивиться покупець при покупці автомобіля — його зовнішній вигляд. Недарма кузов вважається найдорожчою частиною. Передпродажна підготовка дозволяє забезпечити кращий товарний вигляд автомобіля, і, відповідно, збільшити його вартість.
Кузов — найдорожча частина автомобіля! Від зовнішнього вигляду авто залежить його вартість. Тому досконалі форми кузова варто підкреслити насиченим кольором і глибоким блиском.
Mercedes-Benz використовує інноваційне лакофарбове покриття з додаванням наночастинок кераміки більш стійке до подряпин. За рахунок своєї твердості, полірувати Mercedes набагато складніше, ніж будь-який інший автомобіль. В результаті — насичений колір та глибокий глянець.
Полірування дисків за німецькою технологією Rosler дозволяє досягти якості блиску, який практично не поступається хромом. Основний процес обробки дисків відбувається на галтувальному обладнанні. За рахунок вібраційно-поступальних рухів абразив рівномірно ...
Згодом в результаті мийок і негативного впливу навколишнього середовища лакофарбове покриття і хромовані деталі мотоцикла тьмяніють, на них з'являються потертості та подряпини, забруднення, що в'їлися. Все це, безперечно, псує зовнішній вигляд мотоцикла...
Згодом гелькоут втрачає еластичність, з'являються тріщини та бульбашки. Під впливом води покриття корпусу судна зношується. Своєчасно зроблена профілактика дозволить уникнути несподіваних неприємностей, а також допоможе значно продовжити термін експлуатації вашої техніки.