Кузов — найдорожча частина автомобіля! Від зовнішнього вигляду авто залежить його вартість. Тому досконалі форми кузова варто підкреслити насиченим кольором і глибоким блиском. Адже лакофарбове покриття виконує не тільки захисну, а й естетичну функцію. Для фарбування кузова ми використовуємо лише найкращі лакофарбові матеріали PPG, Glasurit, Spies Hecker.
Технологія ЯКІСНОЇ фарбування кузова автомобіля полягає в ПОВНІЙ заміні лакофарбового покриття. Таким чином, ми можемо дати не лише тривалу гарантію на наші роботи, а й зберегти заводську товщину лакофарбового покриття. Фарбування «під прилад» — складний технологічний процес, оскільки необхідно досягти надточної товщини кожного шару ЛФП.
Ми виконуємо кузовні роботи будь-якої складності під ключ:
Підготовка, скрупульозність, удосконалення - ключі до досягнення високих результатів в естетиці автомобіля. Не можна досягти добрих показників, якщо ретельно не підготувати поверхню кузова і не виконати послідовно всі етапи робіт.
Система заводського лакофарбового покриття автомобіля включає нанесення декількох шарів. Першим іде первинний антикорозійний захисний ґрунт, який наноситься електростатичним способом. Потім ґрунт наповнювач, який вирівнює всі дрібні нерівності. Фінішне покриття складається з базового пігментного шару та прозорого шару лаку. Він забезпечує захист бази, довговічність, стійкість до хімії та механічних впливів. Лак захищає фарбу від вицвітання, що викликається ультрафіолетовими променями сонця, надає їй блиску та глибини.
На початку 2000-х компанія Мерседес створила поліуретановий лак з покращеною стійкістю до механічних пошкоджень. В основі лежить технологія лаку, яку компанія PPG застосовувала для лакування дерев'яних підлог. Якісний блиск і підвищена стійкість абразивна цього покриття були отримані введенням наночастинок діоксиду кремнію (SiO2). Це своєрідний модефікований поліуретановий лак. Він стійкий до появи сколів і подряпин, має здатність самостійно відновлюватися від дрібних поверхневих подряпин у процесі подальшого нагрівання поверхні.
Рихтування — процес відновлення деформованих металевих поверхонь кузова автомобіля. Порушення геометрії кузова та сильні ушкодження внаслідок ДТП відновлюється на стапелі. Перекоси кузова виправляються відповідно до заводських креслень та схем.
Корозія — це руйнування металу чи сплаву внаслідок його окислення під впливом довкілля. Найбільше корозії піддаються кузовні елементи автомобіля (особливо зварювальні з'єднання). Корозія не тільки послаблює метал, а й може спричинити руйнування кузова.
Поганий стан кузова зовсім не говорить про те, що йому ухвалено остаточний вирок. Реставрацією називається комплекс ремонтно/виготовлювальних процесів для відновлення початкових форм та функціональних характеристик автомобіля.
Найпоширенішим способом захисту металів від корозії є цинкування, що дає найбільш тривалий - 25-30 років захист. На повітрі цинк покривається тонкою оксидною або карбонатною плівкою, яка захищає залізо від взаємодії з довкіллям.
Процес паяння не руйнує цинковий захисний шар і тим паче метал. MIG-пайка відбувається при нижчій температурі плавлення припою — приблизно 900°C. Крім того, мідна пайка має відмінні антикорозійні властивості.
У разі пошкодження (корозія, дтп) оригінальних деталей (і їх не можна придбати) ми виконуємо ізолювання нових. Попередній макет створюється на основі 3D. Надалі модель використовується для виготовлення матриць і пуансонів кузовних деталей. Деякі комплектуючі друкуються на 3D-принтері. Нові деталі ми формуємо зі сталі та алюмінію. Для моделювання використовуються 3D-сканер та креслення деталі. Деталь формується холодним штампуванням за допомогою матриці та пуансону. Після формування деталь проходить ультразвукову (щоб зняти напругу на поверхні) та антикорозійну обробку.
Головні переваги 3D-моделювання:
Для ремонту або виготовлення найчастіше використовують склопалстик. Склопластик – досить міцний матеріал, який складається із скловолокна, просоченого смолою. Розрізняють кілька видів склопластику на кшталт смоли, яка їх просочує. Завдяки скловолокну деталь набуває достатньої міцності. Прототипи деталей виготовляються із пластиліну або моделюються в 3d.
З часом відтінок лакофарбового покриття може дещо змінитися, стати світлішим під дією ультрафіолетових променів та кліматичних факторів. Для того щоб отримати необхідний колір, колорист полірує невелику ділянку кузова (потрібно видалити оксидний шар, що змінює відтінок), а потім зіставляє базовий колір з тим відтінком, який має покриття в даний момент. Кожен код кольору, вказаний виробником, має кілька додаткових відтінків і колорист, порівнюючи базовий та наявний кольори, вибирає відтінок згідно з палітрою. Відтінок підбирається під контролем освітлення різного спектра. Після цього дані вводяться до комп'ютера, який виготовляє формулу фарби потрібного кольору.
Колірна гамма кузова соверменного автомобіля насичена величезною кількістю пігментів, перламутрів та ксераликів. Завдяки об'ємній структурі пігменту автомобіль набуває більш глибокого, яскравого кольору. При додаванні в матеріал, що фарбує металіка, переливання відбувається тільки в одній площині, при нанесенні перламутру — у двох, а якщо застосовується технологія фарбування ксераликом, то поверхня почне переливатись у чотирьох площинах.
Тому особливу важливість слід приділити точному підбору кольору. Кожен сучасний автомобіль має код, за яким спочатку визначається формула кольору. Однак цього недостатньо, тому що кожен автомобіль унікальний, і кольором теж. Для більш точного підбору кольору експерти використовують спектрофотометр, але прилад дає похибку. Точнішу формулу підбирають після комп'ютерного аналізу кольору під мікроскопом.
Процес підготовки деталей до фарбування є більш трудомістким та відповідальним. Деталі з металу проходять антикорозійну обробку. Для деталей із пластику використовується адгезійний праймер. Спочатку, відновлюється геометрична форма, оскільки після жерстяних робіт залишаються сліди рихтування - маленькі вм'ятини, подряпини, шорсткості. Підготовлену поверхню ґрунтують у кілька шарів та виготовляють під фарбування.
Завершальним етапом фарбування є полірування. Полірування надає лакофарбовому покриттю більш насичений глибокий блиск. Після полірування радимо захистити кузов нанопокриттям. Покриття додасть більш насиченого блиску і підвищить жорсткість ЛФП.
Який найкращий захист від корозії?
Захист від корозії металу в агресивному середовищі заснований на підвищенні корозійної стійкості самого металу та запобіганні контакту із середовищем за допомогою ізолюючого покриття. Найкраще з цим справляється Ceramic Pro 9H – надійний захист від корозії на 10+ років.
Безпечне полірування кузова автомобіля насамперед залежить від досвіду та кваліфікації майстра. Ми не «зрізаємо» шар лаку, максимально зберігаючи його товщину. Полірування кузова, деталей салону, фар, стекол та дисків — комплексний дітей та захист автомобіля.
Ультразвук дозволяє зняти напруги з поверхні металу методом утворення «мікроребер жорсткості», що виникає під дією акустичної енергії. При ультразвуковому поверхневому зміцненні підвищуються мікротвердість та зносостійкість металу.
Використання алюмінію в автомобілебудуванні знижує вагу автотранспорту і при цьому це дуже міцний метал. Крім того, алюміній поглинає силу удару — деформації кузова при цьому розташовані в місці, де було завдано удару.
Технологічним проривом у сфері ремонту та відновлення металу стала технологія напилення. Оцинкування або цинкування — кращий захист металу та зварювальних з'єднань від корозії.
Лудіння — нанесення на поверхню металу шару олова або металу на його основі. Олов'яне покриття використовується для захисту металевих виробів від корозії. Його основні переваги — хороша адгезія та захист від корозії, а також легка оброблюваність.
Ремонт та фарбування здійснюються із застосуванням систем Color Glo та Lederzentrum. Технологія дозволяє забезпечити високу якість ремонту салону автомобіля, кают яхт, катерів літаків. Після фарбування радимо захистити салон нанопокриттям.
Зовнішній вигляд авто на 30% залежить стану коліс. Перед фарбуванням, за потребою, проводиться ремонт. Диск рихтується, усуваються невеликі сколи, потертості та подряпини, а також проводиться зварювання аргоном.
Згодом пластик дряпається, мутніє та погіршуються як естетичні, так і функціональні властивості. Полірування фар відновить початкову прозорість та блиск. Після полірування радимо заламінувати фари або поклеїти на них бронеплівку.
Сучасні технології уможливили локальний ремонт та фарбування пошкодження авто. У багатьох випадках немає необхідності робити повне фарбування деталі – ми фарбуємо мінімальну зону пошкодження. Ми позбавимо Ваше авто як від дрібних подряпин-потертостей, так і серйозніших дефектів.
Трапляються випадки, коли немає необхідності фарбування. Вм'ятини без пошкодження фарбування можна витягнути, а подряпини заполірувати. Це заощадить не лише Ваш час, а й фінанси.
Детейлінг — комплекс операцій з ретельного та повного догляду за автомобілем. Спочатку детейлінгом називалася підготовка авто для участі на виставках (showcar). Незабаром до основних завдань детейлінг додався і захист — нанесення нанокераміки, поклейка захисної плівки і т.д.